Modeller sökes: fotografering i Torekov onsdag 17 augusti - OBS! UPPDATERAT IKVÄLL!

*** OBS! NU HAR VI TJEJER & MAMMOR MED BARN SÅ DET RÄCKER! NÅGON KILLE ELLER PAPPA SOM ÄR INTRESSERAD? MEJLA MIG ENLIGT NEDAN! ***
Som ni kanske sett tidigare här på bloggen gör jag en hel del företagsfotograferingar - jätteroligt! Bland annat för First Camp på olika ställen i Sverige, och nästa onsdag den 17 augusti mellan ca kl 10 och 12, är det dags för en ny omgång i Torekov.

Vi skulle behöva några goa (manliga) modeller till detta. Ni behöver absolut inte vara professionella modeller eller ha tidigare erfarenhet av att bli fotograferade - men det är viktigt att ni trivs framför kameran (och annars svarar ni nog ändå inte på detta, hehe) och har lätt för att skratta och vara glada.

Ålder spelar ingen roll. Vi blir glada för all hjälp! Ni kommer att bli regisserade av mig, och behöver bara dyka upp i fina sommarkläder.

Inget arvode utgår (TFP - Time for prints), men som tack för er tid får ni bilderna där ni är med, antingen digitala eller som fotografier. Resultatet kommer sedan att användas i campingens marknadsföring.

Kontakta mig via mejl så snart som möjligt[email protected] om du är intresserad. Bifoga gärna en bild på dig/er så ska jag försöka sätta ihop en grupp som passar.

Kom och ha roligt!


Malmö camping i juli, med den dagens duktiga modeller! Bilder kommer snart!



Kommentarer
Postat av: Vickan

Nämen, titta där! Min söta svägerska :)

2011-08-08 @ 15:10:25
URL: http://www.honkenssyrra.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0