Gilla-tävling!

Vad sägs om en påsktävling för alla er goa facebookare? Yes!

Så här gör du (läs noga):

1. Gå först in på Facebook här och gilla inlägget som innehåller bilden du ser här nedanför.

2. Kom tillbaka hit och skriv en kommentar i detta inläggets kommentarsfält om varför du vill vinna, samt vilken vinst.

3. Klart!

Javisst! Du får självklart gärna även dela med dig till dina andra facebookvänner, meddela i så fall även det i kommentaren ;-)

***

Välj bland följande tre vinster:


A. gästblogga ett inlägg här på bloggen (gärna med 4-5 bilder) i kategorin Mina vänner - några frågor från mig först ,men även en bit där du kan passa på att säga något själv, om vad som helst!

B
. få en gratis förstoring (18x24 cm, värde 475 kr) från en fotografering du redan gjort hos mig eller en bild här från bloggen

eller

C. jag sätter in 100 kr till Läkare utan gränser med en hälsning från oss båda

***


Tävlingen pågår tom måndag 25 april kl 23:59.

Lycka till & ha en härlig påskhelg!



PS. Jag har bärldens bästa bloggläsare.




Kommentarer
Postat av: Angelica

Jag vill vinna pris C bara för att i dessa överflödestider som påsken innebär för oss lyckligt lottade svenskar så tänker du på läkare utan gränser. Jag blev helt varm o hjärtat när jag läste vinstlistan! Stor kram till dig Mette och en glad påsk!

2011-04-22 @ 16:34:37
URL: http://sesamfroet.blogspot.com
Postat av: meta ottosson

Jag är inte på Facebook, och jag sätter själv in ett par hundra till Läkare utan gränser som en påskhälsning till dig och din blogg.

2011-04-22 @ 18:04:22
Postat av: Liger - The Biggest Cat on the Planet

Awesome !!!!

Postat av: Fanny Roethlisberger

När du skrev om mig för ett tag sedan, att en "främling" kunde bry sig och säga så fina saker, mycket mer än vad närmaste omgivningen gjort på flera år.. det värmde. Och jag har ju följt och beundrat dig och dina bilder under en lång tid nu, du är en förebild för mig, helt enkelt. Både som fotograf och godhjärtad människa.

Så även om jag fått "några minuter i rampljuset" här hos dig en gång tidigare, så skulle jag så himla gärna gästblogga en gång, och det för att få visa den andra sidan av mig. Inte den trasiga (men kämpade) tjejen du skrev om förut, utan det hon faktiskt brinner för och en dag vill jobba med - fotograferingen. Hennes bilder, inspiration (där har du bidragit en del, Mette) och passion.



Sedär, ännu en gång har jag lyckats babbla iväg.. hehe. MEN du! Jag hoppas förresten vi ses när jag är nere i Skåne de två första veckorna i Juli? Österlen och Lund är det tänkt, men kan säkert charma till mig bilen och komma till Båstad :)

2011-04-23 @ 00:08:08
URL: http://www.roethlisberger.forme.se
Postat av: Johannas Fotografier

vad kul med tävling igen! jag har både gillat inlägget och delat det med alla mina vänner :)



om jag skulle vinna vill jag gärna skriva ett inlägg här, göra lite reklam för min fotografering och kanske på så sätt få lite fler som kikar på min blogg/hemsida.

2011-04-23 @ 10:55:38
URL: http://johannasfotografier.se
Postat av: Solveig

C blir bästa påskpresenten för mig! Jag sätter in en hundring själv ifall jag inte vinner! Kram fina du♥

2011-04-23 @ 10:55:51
URL: http://www.solveigholstein.se/blogg/
Postat av: PhotographyOlivia

Jag är med :D

Jag har varit in och gillat redan , Olivia Olsson heter jag :)



Jag skulle vilja vinna A .

Jag har bara gästbloggat än gång på en kompis blogg och de skulle vara superduper coolt om jag fick gästblogga på en känd' fotograf's blogg!.

Jag brinner för fotografering och vill gärna bli lite kändare inom det jag gör!.

2011-04-23 @ 16:36:04
URL: http://oliviasphotolife.blogg.se/
Postat av: Mette

Du är ju grymt duktig! =)



Bor du i närheten av Sthlm?!



Mvh / Mette Thesén

2011-04-24 @ 08:49:26
URL: http://mirabell.blogg.se/
Postat av: Ullis

Jag vill vinna, C, för att jag vet att de behöver vartenda öre de kan få! Fin vinst, tycker jag! :)

2011-04-24 @ 22:42:08
URL: http://www.ulrikalindelof.se
Postat av: Annelie

Jag vill vinna A, för att jag är ett stort fan av dina bilder, särskilt dina hästbilder plus att din fotoblogg är en av de absolut bäst. Jag läser inte många bloggar, och läser dem sporadiskt men din kommer jag alltid tillbaka till. Älskar dina roliga tävlingar, fast jag har en tendens att missa dem.

Så jag vill helt enkelt gästblogga hos en av mina favoritfotografer och favoritbloggare.



Mvh

Annelie

FotoAlle

2011-04-25 @ 11:52:15
URL: http://www.fotoalle.blogspot.com
Postat av: wiwi aronsson

Ren egoistisk önskan att vinna bara för att det är kul att vinna helt enkelt....

Ett litet gästinlägg för att få visa mina designade ringar på din fina sida vore något det...

Postat av: Frida i Ludvika

Vet ej om jag gillat rätt inlägg

men det var ett av de som hade den där bilden i alla fall. ;)



Jag skulle vilja vinna B för att jag verkligen tycker om dina bilder och skulle vilja fylla på min ''samling'' av de i mitt rum.^^

// Frida



2011-04-25 @ 19:03:04
Postat av: Filippa, Läkare Utan Gränser

Hej Mette,



Vad roligt att du valt att skänka en gåva till oss som ett av dina alternativ i tävlingen. Kul och engagerande initiativ och det tackar vi för!



Med vänliga hälsningar,

Filippa, Läkare Utan Gränser

2011-05-10 @ 09:59:56
URL: http://www.lakareutangranser.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0