You might wonder...

...varför det är så många enbildsinlägg nuförtiden. It's because I like it! Bilden får tala för sig själv på ett annat sätt då, tycker jag. Men... och jag viskar: *en pytteliten anledning är också att det varit en sån himla massa uppdrag hela sommaren så jag har haft lite mycket annat att göra*

Det där hörde ni inte. Mitt heliga löfte att inte tjata sönder er med tråkiga ord som hinna, måste, tid, mycket, blablabla tänker jag stå fast vid.

På tal om Wonder:


Zack's 1-årskalas, svensk sommar, goda vänner. Bättre kan det inte bli.



Kommentarer
Postat av: Jenny Kåberg

ÅÅÅÅÅHHH, min lille Zack! Tack för att du fotade hans 1:a födelsedag. Så fint att jag får tårar...

2010-09-08 @ 13:07:01
Postat av: Eva

Vilken fantastisk bild! Den fångar både den svenska sommaren, barns oförstörda blickar och får mig att tänka på framtid. Härligt!

2010-09-11 @ 09:46:27
URL: http://www.kronfalt.se
Postat av: Jenny Kåberg

Jag tittar på den här bilden om och om igen. Detta är en av de finaste bilderna jag vet.

2010-12-31 @ 12:46:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0