Nämen fy skämmes på mi! 200,000 besökare! Och tävling!

Jag har ju missat! Kolla:

  • 202,454 pageviews

Det betyder att ni har varit här på bloggen över 200,000 gånger (!!!) sedan jag startade den - ett herre min je är faktiskt på sin plats. Det trodde jag väl aldrig när jag började.


 

Det måste firas.


Korka upp champagnen om du har en hemma, och skriv en kommentar om varför du vill vinna en 30x45-förstoring (värde 800 kr) med motiv härifrån bloggen (tala gärna om vilken), eller från en fotografering vi gjort tillsammans! Kom ihåg att ange din mailadress.

Alla kan tävla! Vinnaren lottar jag fram på fredag om en vecka, den 10 september. Heja, heja!

Torsdagskram från Mette

PS. Om du tipsar om utlottningen på din egen blogg får du en extra vinstchans (kom ihåg att ange i Kommentarer), och så går det ännu snabbare till 300'!

 




Kommentarer
Postat av: Linda i Ludvika

JAG VILL VINNA FÖR JAG HAR SÅ MÅNGA TOMMA VÄGGAR HÄR HEMMA. KRAM LINDA

2010-09-02 @ 20:25:53
Postat av: Malena

Men hallå! Varför skulle man INTE vilja vinna en bild av dig? Jag vill vinna för att jag vill ha en fin tavla, gärna en naturbild, minns särskilt en på ett fantastiskt fint träd du tagit i närheten där du bor. Såg sådär mystiskt ut i jättefint ljus... Får mig att drömma mig bort för en stund. Hade suttit så otroligt fint i hallen hos oss, så blir det första våra gäster tänker: Men GUD vilken god smak familjen Spenninge har! =) Också kan vi skryta om att känna mästerfotograten Mette! Kan självklart även tänka mig en av de underbara bilderna du kommer att ta på mina barn i oktober ;) Du är bäst och vi längtar till nästa fotografering! Kramar till dig!

2010-09-02 @ 20:45:52
Postat av: Vinnarlinda

Ha ha ha, jag vågar inte vara med.

2010-09-02 @ 21:20:10
Postat av: Linda Roth

Jag önskar en bild på barnen mina

för dina foton är ju så fantastiskt fina

att de lätt varenda vägg kan smycka

och på så sätt sprida lite vardagslycka

2010-09-02 @ 21:20:34
Postat av: Linnea

Grattis!

Jag vill vinna för det hade varit kul med något fint att pigga upp inomhus med nu när hösten smyger sig på.

2010-09-02 @ 21:27:22
URL: http://lillnea.blogspot.com
Postat av: NinaKatarina

Jag vill vinna bara därför att när du fotat min familj så får jag ju en förstoring.....

2010-09-02 @ 21:43:46
Postat av: Ida W

Nu när bröllopsbilden sitter där på väggen ser man ju att den skulle må bra av en kompis, även den en av alla fina bilder från bröllopet!

2010-09-02 @ 22:45:55
Postat av: evelina andersson

JAG VILL MED VINNA!!! för att jag bara ÄLSKAR dina fina fotografier!!! man kan väl aldrig få nog med tavlor på väggarna! har inte bestämt vilket jag skulle välja om jag vann (finns ju så många:)) tror du skulle få välja ett fint åt mig:)



OCH SÅ HAR JAG JU GIVETVIS LAGT UT DET PÅ FANCLUB SIDAN PÅ FB! OCH NI SOM INTE ÄR MED: BLI MEDLEMMAR NU!!! ÄN SÅ LÄNG 76ST MEDLEMMAR! TJOHOO!!! från smauland!

2010-09-03 @ 00:49:52
Postat av: uLrica

För att du är en av mina fotograf förebilder och jag mer än gärna vill pryda väggen vid mitt skrivbord med den mur bilden från marbella där man ser havet i mellan....3-4 inlägg längre ner...



Osså tipsar jag på min egen blogg då :)

2010-09-03 @ 08:21:56
URL: http://ulricaullman.blogspot.com
Postat av: mathilda

Jag har nyss börjat fota själv och har hittat din blogg som jag älskar, nästan lika mycket som dina bilder;)

För mig är du en enorm inspirationskälla och jag önskar att jag en dag i alla fall blir en trdjedel så duktig som du är.

Jag har inte supermånga läsare på min blogg, kanske runt 100 per dag men jag gör en länk till dig från den.

http://www.blingomathilda.blogspot.com/



Skulle jag vinna så tycker jag väldigt mycket om bilden på bondens fält på andra sidan vägen.

Mvh Mathilda

2010-09-03 @ 08:36:14
URL: http://blingomathilda.blogspot.com
Postat av: Elin

Jag har nyss hittat hit, och har konstaterat att jag alltid blir lika glad av din blogg. Glad och inspirerad. Jag skulle vilja vinna en förstorning (av ditt eget val, som du är extra nöjd med, och som gör DIG glad), för att kunna vara med och sprida denna glädje och skönhet!



Jag lägger självklart in en länk på bloggen..

2010-09-03 @ 09:29:42
URL: http://litenelin.bloggspot.com
Postat av: Mia S

För att jag förundras över ljuset, kontrasterna och själen i dina bilder! Du har en blick utöver den vanliga betraktarens och det är så himla häftigt och inspirerande.



Jag gillar allt du plåtar, men om jag ska välja nåt måste det bli den på fruktsodan. Den skulle vara en sån härlig färgklick i mitt nya kök.



2010-09-03 @ 09:36:20
Postat av: Caroline

Så klart man vill vara med och tävla om ett underbart foto...jag skulle önska den underbara höstbilden som ligger överst ibland Naturbilderna! Den skulle passa så bra i vårt vardagsrum tillsammans med vår gröna matta =) Jag länkar också tävlingen till min blogg och har där ytterligare en chans att vara en lycklig vinnare....

2010-09-03 @ 10:04:19
URL: http://linasegna.blogg.se/
Postat av: elinanna

Men Mette, varför skulle vi inte klicka in oss här, din blogg är ju fantastisk?! Väldigt inspirerande för hobbyfotografer som vill bli bättre också. Love it, love you, love your photos, helt enkelt! :)



Oj, vinna. Hmm, jag skulle säkert kunna hitta något av dina alster som jag vill ha, men just nu vet jag inte vilket. Är ganska nöj med att bara få kika in här och titta på allt fint..

2010-09-03 @ 11:24:19
Postat av: maria lång

Jag vill inte vinna, men jag skulle vilja att numera "fru Eva Karlsson" ska få vinna ett av dina fina alster.

Det skulle göra sig på deras väggar i Hittarp..

2010-09-03 @ 17:45:24
Postat av: Kristina Syk

Å jag vill vinna för vi har länge velat smälla upp det fantastiska bröllopskortet du tog från sädesåkern utanför Tåstarps kyrka i juni 2008! Men det kanske finns något annat härligt foto också :D Vi väntar ju vårt första barn nu och det vore mysigt med ett vackert foto i barnrummet!

2010-09-03 @ 19:43:06
Postat av: Thomas johansson

Skulle ja vinna någon av dina underbara bilder så får det bli någon av dom helt läckra bilderna på min ex granne Evelina. För kombinationen hon framför och du bakom kameran är ett helt grymt toppen team, Bilden får du välja men ja gillar den i majsodlingen med min bushhatt på sig.

2010-09-03 @ 20:08:03
Postat av: Linda Lidström Johannesson

En "äkta" bild säger oftast mer än många ord kan göra. En av mina önskningar är en systemkamera men oj vad våra väggar skulle se ut om jag skulle fota allt, inga gränser...därför får det tillsvidare räcka med några utvalda vackra bilder från Mette som i dag pryder väggarna och inte bara från vårat bröllop, vi måste ju ha lite andra motiv också!

Därför vill vi ha en vacker talande bild från dig!

Kramar från Magnus och Linda

2010-09-03 @ 22:39:25
URL: http://www.hallandsgarden.se
Postat av: Lillian

Om det nu inte är för sent att vara med och tävla....

Jag hade verkligen velat vinna en vacker bild du tagit eftersom du tar så otroligt vackra bilder.

Att få ha en av dina vackra bilder på väggen som man kunde titta på och inspireras av varje dag hade satt lite guldkant på rummet helt klart!

Jag kan inte på rak arm säga vilken bild, det måste jag fundera på. Bra kandidater är parasollerna på stranden eller någon av de utrikiska hästbilderna! :-)

2010-09-10 @ 20:41:51
URL: http://lilliansfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0