Vertigo

Det här bröllopet hade i alla fall inte jag vågat tacka ja till om jag fått förfrågan. Kanske nerifrån, då. I en båt. Aldrig i livet att ni får se mig klängande på en klippa med fem kilo kameror svängande runt öronen. Hehe. Ni fattar.
Men jag hoppas brudparet får göra det. Och jag hoppas att de förutom vigselförrättaren, även får tag i en klättererfaren fotograf, för bilderna skulle ju bli döcoola (tänker jag och låter som Askungen i huvudet medan jag låtsas att jag inte ens skulle vilja våga nåt sånt).
Godkväll!

Kommentarer
Postat av: Petter

shit vad coooolt! klättra o fota på en gång!! hoppas de frågar mig, haha!

2010-10-15 @ 13:25:37
URL: http://sunshinestories.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0