Nu har jag det sådär oförskämt bra igen

Att sitta och sortera och redigera bilder föreställande alla mina goa kunder är en ynnest jag inte kan vara nog lycklig över! Särskilt med en schysst playlist ur högtalarna.

Den här är mest till Malin som saknar mina musiktips, men också till alla er andra som vill ha lite ny musik på onsdagskvällen:

Väldans bra musik 13 oktober 2010

Och vad passar väl bättre än en bild från Gudfadernfesten på Norrviken? Värdinnan håller tal (ett otroligt bra sådant) till sin man, festens huvudperson.



(han har dessutom som tonåring på 70-talet varit med och lagt golvet på bilden)


Kommentarer
Postat av: Malin

Haha, vad söt du är! Tack :-D

Postat av: Nilla

Då är vi två.

Som har det oförskämt bra, alltså.

Herregud, liksom, vad har vi (jag) gjort för att förtjäna detta?

2010-10-13 @ 22:55:26
URL: http://nillalivet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0