Vilken vecka! Barcelona, Montserrat, Fuengirola!

Ni kanske inte märkt det... men den senaste veckan har jag varit på jobbresa i Spanien. Så himla skönt! Solen sken på oss varenda dag, och nu har jag en drös fräknar på näsan. Idag glömde jag till och med att dricka kaffe, så det var verkligen en energikick att vara i värmen. Vi kunde till och med bada några gånger, och sand mellan tårna och vågsvall i öronen är nog det bästa som finns. En toppenresa, helt enkelt!

Uppdrag nummer ett var porträtt av världens goaste brorson Morris, vid Montserrat, ett kloster i bergen utanför Barcelona:




Sedan var det hotellfotografering i södra Spanien, Fuengirolas mysiga Hostal Marbella. De bilderna får ni se när de är utvalda, men en liten detalj från vår egen balkong på hotellet får ni så länge:




Nu väntar en förhoppningsvis supereffektiv vecka i lagom mörka och dimmiga höstsverige (lite mysigt är det allt ändå). Det blir en del att ta hand om fastän jag bara varit borta åtta dagar. 70 mail i inboxen (ha lite extra tålamod, godingar), beställningar som kommit in före och under resan, sortera och skicka provbilderna till Spanien, och så de nya fotouppdragen framöver. Hej å hå!



Kommentarer
Postat av: meta ottosson

Vilken häftig bakgrund till den glade 3-åringen! Den såg inte jag; var hittade du den?

2010-11-01 @ 19:43:02
Postat av: Maria H

Välkommen hem :)

Skönt att höra att du hade det bra i Spanien.

2010-11-01 @ 21:25:35
URL: http://miafoto.blogg.se/
Postat av: *Mette* svarar

Mamma: det var till höger utanför restaurangen om man stod vänd mot utsikten!



Maria H: tack! Ja, det var superduperhärligt :-)

2010-11-02 @ 08:03:57
URL: http://mettesfoto.blogg.se/
Postat av: meta ottosson

Ja, jag VET att det var där, men att jag inte SÅG den, jag som var med!

2010-11-02 @ 09:19:15
Postat av: *Mette* svarar

Mamma: äh, jag såg den inte heller förrän i kameran sen, höll bara ögonen på Morris och motljuset så det var ren tur :-)

2010-11-02 @ 09:53:43
URL: http://mettesfoto.blogg.se/
Postat av: Ullis

Underbar Morris-bild! Vilken fond!!! Balkongbilden är skitsnygg och jag kan knappt bärga mig att få se resten!



Välkommen hem förresten. Igen. :)

2010-11-02 @ 15:20:46
URL: http://www.ulrikalindelof.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0