Utlottning: vad vill du läsa mer om? Vinn en guldpenna!

Dags för en undersökning!

1. Vad vill du läsa mer om här på bloggen (textmässigt)?
2. Vilken sorts bilder tycker du är roligast/mest intressant här?
3. Vill du ha mer/mindre av något annat?


Skriv dina svar i Kommentarer, och kom ihåg att fylla i din epostadress. Tack :-)


Vinstchans för dig som svarar: på fredag lottar jag ut en guldpenna (Uniball Paint Marker Extra Fine, se bilder från i julas här) som är perfekt att signera fotografier med!


Kommentarer
Postat av: Linafoto

Vill läsa lite mer om foto :) Hur du går till väga o.s.v.



Vill se alla möjliga sorts bilder. Porträtt eller bröllop skulle vara najs! =)



Tycker det är ganska bra som det är. Lite mer bröllop och porträtt på människor/djur kanske :)

2010-05-24 @ 15:32:17
URL: http://linafoto.blogg.se/
Postat av: Karin



1) Mer texter om hur du tänkt kring vissa bilder. "När jag tog den här var förutsättningarna si och så... jag ville få fram ditt och datt...för att nå det fick jag justera det och det..."



2) Family stories



3) Tycker bloggen är en perfekt mix som den är!



2010-05-24 @ 16:31:37
Postat av: Anna

Lite "behind the scenes" är alltid trevligt, dina musiktips likaså. "En dag med Mette" kanske? I både text o bild... Några inlägg om dina produkter så som album o förstoringar...

Mer dagsfärska bilder skulle vara kul, även om det är trevligt med arkivbilder så är det lite extra kul med nya projekt.

/Anna

2010-05-24 @ 17:22:53
URL: http://www.subclip.se/blogg
Postat av: mallan

Gärna mer bakom kulisserna, hur en dag som fotograf kan se ut. Gärna också hur mycket jobb du sedan efter tex ett bröllop lägger på redigering och allt annat innan du levererar till kund.



Jag gillar alla foton med människor, men också natur och havet.



Det var nog allt :)

2010-05-25 @ 07:29:37
URL: http://mallansblog.wordpress.com
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

1. Jag gillar upplägget på fotona, hur du tänker när du tar fotot, om du har några "baktankar" och så :)

2. Älskar alla dina varma foton!!

3. Fortsätt som den är - det är toppen! :)



Kram från mig.



Ps - tidningen har kommit - tusen tack!!

2010-05-25 @ 13:52:51
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com
Postat av: Anders

Lite om hur du komponerar bilder. Exempel på dålig bild och vad du ändrat för att det skall bli en bra bild.

2010-05-28 @ 01:10:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0