Läs mer om livet på Gran Canaria

Via Facebook hittade jag Anna & Staffan som flyttade till Gran Canaria förra året. Anna arbetar i Svenska kyrkan i San Agustin och Staffan trollar! (tror att han ska vara med i Talang i TV4 i vår).

Ni vet att det är en dröm jag har att kunna bo i solen på vintern, så jag fastnade direkt. Kan knappt tänka mig något härligare än att få vara i värmen och fotografera brudpar vintertid (även om det inte alltid är stekhett där heller så är chansen i alla fall ganska mycket större).

Otroligt spännande att läsa om svenskar som lever drömmen. Själv känner mig lite som Askungen som sitter här och suckar, hehe. Vad är väl ett bröllop på Gran Canaria...? (alldeles underbart)

Bild från GC såklart (se fler här), på väg uppför Berrazalesdalen där vi hittade den gamla flaskfabriken vi genast ville flytta in i. Tänk om detta var vägen hem:





Och detta var vår lilla koja:





Drömmen lever vidare!


Kommentarer
Postat av: Harvey Adams

Urtjusiga foton, har du tagit dem? :)

2010-03-06 @ 21:41:46
URL: http://arschkatzen.blogg.se/
Postat av: *Mette* svarar

Tack Harvey,



jo, jag har tagit alla bilder här på bloggen. Annars står det vem som gjort det!

2010-03-08 @ 09:58:39
URL: http://mettesfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0