Kort och kortdesign

Jag håller på att göra klart Kristin och Gustavs inbjudningskort. De gifter sig den 5 juni i år, här i Båstad. Det är första gången jag designar inbjudningar på beställning, men det är roligt! Efter att ha skickat sina grundläggande önskemål fick de några alternativ att välja på med olika framsidor och inlagor. Ungefär så här kommer deras inbjudningar att se ut när de skickas till gästerna nästa vecka:





Kristin och Gustav valde ett jättefint litet pärlhjärta som dekoration på framsidan. Detta var de andra två alternativen:









Det var faktiskt inte bara roligt, utan jätteroligt att göra dem!

Dessutom en nyhet:


jag kommer nu också att ha ett mindre sortiment av Papperix' snygga kort & kuvert till försäljning. I första hand vita, i A6/C6-storlek, men övriga färger och storlekar finns som beställningsvara.

Perfekt till inbjudningskort och tackkort för bröllop, student, dop eller födelsedagar. Själv använder jag dem även till julkort och presentkort.

Maila mig på [email protected] för mer information och priser.



Kommentarer
Postat av: Magdalena

Vilka härliga kort och färgval! Min favorit är den med knappen. Bra idé!

2010-03-05 @ 11:30:47
Postat av: Karin

Åh, vilket kul uppdrag och fina resultat. Fortsätter att drömma om att bli kortmakare på heltid...

2010-03-08 @ 10:31:18
Postat av: Jenny

Åh, presentkort perfekt! Smider planer och håller på att hoppa ur skinnet utan verkstad. Jag återkommer....snart till Salomonhögs sköna vidder!!!

2010-03-09 @ 10:59:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0