Family story: Lindelöfs 2009

Ullis och Peter har ni träffat många gånger här på bloggen nu, men deras goa Edvin är ganska färsk. Han föddes i maj förra året, en oerhört efterlängtad liten kille som dessutom visade sig vara en riktigt trevlig prick :-) Hur rolig han tyckte fotografen var, är en helt annan femma... för Edvin somnade nästan medelbart vi träffades.

Några vakna bilder fick vi:








Sedan kom John Blund:











Edvins morfar arbetar med hockeylaget Rögle. Den här sista bilden är till honom (Edvin mitt i bästa Charles M. Schulz-vrålet):





Sportintresserad...?

:-)

Kommentarer
Postat av: Pernilla H

Vilken familj! Vilka bilder! Du är fantastisk Mette! Synd att Blondie inte kunde hålla sig vaken....

2010-03-04 @ 11:58:21
Postat av: *Mette*

Tack gulliga Pernilla!

2010-03-04 @ 13:15:50
URL: http://mettesfoto.blogg.se/
Postat av: Eva Sjöberg

Vilken söt kille. Ser så rofylld ut när han sover. Känner igen det uttrycket från min egna lilla kille. Jag tycker om bilden på mamma och son extra mycket då de ser lite drömmande ut båda två.

2010-03-04 @ 13:56:24
URL: http://www.storalilla.se
Postat av: Mormor Inga-Lill

Du är en fantastisk fotograf Mette! Underbara bilder allesammans. Har förärats ett mindre exemplar av bilden där Edvin sover på mammas arm. Den har jag i min plånbok och tittar ofta på.

Hälsningar Inga-Lill

2010-03-07 @ 13:27:54
Postat av: André

Ska man vara äkta supporter ska det börjas i tid!



Kram Kusse!

2010-03-16 @ 23:36:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0