Barnporträtt: Johanna & Mathilda

Di hära ljuvliga små varelserna heter Johanna & Mathilda, och snart fyller de 1 år! Grattis!

Deras ljuvliga föräldrar kan ni se fler bilder av här. Och här kan ni kolla in deras blogg. De är "lite" större (men säkert lika väluppfostrade) nu än i november när vi fotograferade, men vem som är vem hoppas jag att Angelica tittar in och talar om i Kommentarer. Förlåt mig, barn, nästa gång ska jag lära mig :-)












PS. De är också lyckliga mattar till den här fantastiska herrn, som jag fortfarande hoppas ska rymma hem till oss och vilja stanna!



Kommentarer
Postat av: Angelica

Ja inte är det lätt att se vem som är vem. Som tur är så kommer jag ihåg vilken tjej som hade vilken klänning.

Johanna=röd

Mathilda=grå.



Idag är de betydligt större men oxå betydligt rörliggare. Så nästa gång det blir fotografering så får nog fotografen springa lite mer!

Roligt att du valde att blogga mina favoritbilder från novemberdagen!

2010-07-06 @ 19:56:37
URL: http://sesamfroet.blogspot.com
Postat av: Vinnarlinda

Men jisses vilka godingar!

2010-07-07 @ 08:40:48
Postat av: Linnea

Åh herregud jag smälter!!

2010-07-07 @ 23:23:00
URL: http://ronstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0