Alla Hjärtans Dag-erbjudande: Morgongåva

Jag har kampanjpris på Morgongåva hela året (1850 kr under hela 2010, ordinarie pris 2350 kr) men just nu också ett extra bra erbjudande:

Boka Morgongåva senast Alla Hjärtans Dag 14 feb (med fotograferingsdatum i mars eller april) och få en extra 18x24-förstoring på köpet! Värde 475 kr.

***

Morgongåva


2 tim fotografering
10 st bilder (13x18 cm) eller 16 st bilder (9x13 cm)
2 st förstoringar (18x24 cm)
samt valfri bild i plånboksformat

Pris 1850 kr
(ord pris 2825 kr)

***

Album med box finns från 450 kr - 1900 kr.

Reseersättning tillkommer med 65 kr/mil över fem mil. Gäller ej redan bokade fotograferingar och kan inte kombineras med andra erbjudanden.


Maila mig på [email protected] för hela prislistan och mer info! Märk mailet med erbjudandekod "Morgongåva mars - april 2010".








Tips! Även du som inte ska gifta dig, eller redan är gift, kan självklart boka denna fotograferingen och ge till pojkvän/fästman/äkta make. Eller behålla själv såklart!

Uppdatering! GIVETVIS är detta även en toppenpresent om man själv är tjej och vill ge sin flickvän/fästmö/äkta maka! Det välkomnar jag till hundra procent. Fast jag fotograferar helst bara tjejer för Morgongåva, så det var kanske därför jag var lite snäv i min ovanstående formulering :-)




Kommentarer
Postat av: Linda Braxenholm

Det här e ju ngt att tänka på när man har sin första Bröllopsdag tex ;O)



kram,,

2010-02-12 @ 15:21:08
Postat av: L

Såvitt jag vet har vi även samkönade par i det här landet...

2010-02-17 @ 09:14:06
Postat av: * M E T T E * svarar

L:



Förlåt! Givetvis är detta även en toppenpresent om man själv är tjej och vill ge sin flickvän/fästmö/äkta maka! Det välkomnar jag till hundra procent. Fast jag fotograferar helst bara tjejer för Morgongåva, så det var kanske därför jag var lite snäv i min ovanstående formulering :-) - sorry.



Har fyllt på texten i inlägget nu!

2010-02-17 @ 09:38:45
URL: http://mettesfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0