Fler funderingar

Sedan minst en hel evighet har jag planerat en form av nyhetsbrev, ni kanske minns att jag skrev en hel del om det för nåt år sedan. Förutom det är det tänkt att bli ny hemsida, ny blogg, Mettes fotokurs på distans och en del annat smått och gott som ska klaras av under de första månaderna av 2010.

Kanske har ni tappat hoppet och tron att det någonsin blir av (jag känner mig själv som Mette & vargen) men min avsikt är att det verkligen ska finnas tid så att det blir av, och jag tänker inte bli sjuk den här vintern. Basta.

På det får ni en bild på upprustningstemat, från Gran Canaria. Utanför den gamla övergivna flaskfabriken (dit vi ville flytta genast) långt upp i bergen stod den här godingen:





Tim skulle få god träning i bilmekande i alla fall. Jag kan tänka mig att putsa den lite när den är klar sen, och brumma ner till havet för en god middag med havsutsikt.

Hälsningar Kvällsdrömmerskan


Kommentarer
Postat av: Anonym

OH ja !!

2009-11-24 @ 21:26:33
Postat av: * M E T T E *

Ovanstående kommentar har lämnats av Tim Anonym Klint. Hehe.

2009-11-25 @ 10:27:52
URL: http://mettesfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0