"Min" duktiga tjej!

Nu är hon ju inte min längre, Janna... fast eftersom hon föddes här kommer jag alltid att vara mammig med henne. I morgon är det faktiskt precis ett år sedan hon bockade av mig. Slutat rida har jag i alla fall, som ett första steg mot säkerheten. Det trodde jag aldrig! Min devis från barnsben att jag ska rida hela livet och dö när jag sitter på hästryggen, har plötsligt fått en annan (coh definitivt inte lika mysig) innebörd. Nåväl. Det där får man väl anse som ett avslutat kapitel nu.

I alla fall! Det här är anledningen till inlägget: den här bilden kom på mobilen, första gången framför en vagn! Visst är hon fin? Hon ser ut som om hon väntat hela livet på att just få dra Linda. Det gläder mig för båda deras skull. Dessutom kanske, kanske ska Janna få bli mamma framöver... spännande!

(Fotograf okänd men gissningsvis Lindas hästskötare)




Ha det gott i gränumsskogen Janna, Linda och alla kompisarna!

Kommentarer
Postat av: Linda i Ludvika

åh, vad härligt det ser ut! Hon passar ju perfekt som draghäst, din "lilla" tjej! Och det kan du kanske våga dig på att prova när du åker och hälsar på henne (och oss)!

2009-05-06 @ 20:31:52
Postat av: Linda & Janna

Visst blev vi fina tillsammans i giggen? ;) får väl se om de tar sig så Janna & Marwin kan bli stolta föräldrar oxå! :) Klart du ska åka med oss sen! :) Kram kram

2009-05-08 @ 12:49:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0