Mastodontmastodont ahead...

Oj oj, om ni bara visste vad som väntar. Next up är nämligen ett bröllop där jag var med från frisör till fest inklusive lite specialceremoni, och dessutom en porträttfotografering på stranden ett par dagar efter bröllopet. Som ni förstår måste jag dela upp inlägget i några olika, annars blir det nog en hel mil långt. Ska sortera så mycket jag kan... men har flera hundra bilder att välja mellan.

Tyvärr så är blogg.se just nu slöare än en soffe-pära. Och då går det ju inte an att försöka smälla upp en hel mängd bilder. Jag får helt enkelt återkomma i morgon.

Så länge får ni en förhandstitt! Någon som kan gissa vad som egentligen händer här...? (det har med bröllop att göra men är inte så vanligt i Sverige)








Kommentarer
Postat av: Fotograf Marie Walther

Jag gissar att både bruden och brudgummen ska dricka ur denna skål. Men vad har jag ingen aning om... Gott vin kanske=0)



2009-02-16 @ 20:25:14
URL: http://www.mwpd.se
Postat av: Beatrice Stenderup

Åh så spännande! Jag vet vad som händer, då jag var med på bröllopet, men det är ändå så spännande för jag vet att det kommer massor med underbara bilder!!! Kan knappt vänta :-)

2009-02-16 @ 21:48:34
Postat av: Petra

Äääääntligen :D Som jag har väntat!

2009-02-16 @ 21:51:42
Postat av: pia

hej!

ville bara tacka för att du gav mig din röst på emelies blogg, vilken fin kommentar jag fick ;)

kul att kika in här på din sida, superfin!

kram pia

2009-02-16 @ 22:46:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0