Solskenshistorier av Linn & Petter

Två av mina fotoelever från gymnasiet för ett par år sen, Petter & Linn, är numera pojkvän och flickvän. De är inte bara talangfulla fotografer, de har startat en blogg tillsammans och är så skitduktiga på att skriva att man bara vill VARA i deras värld. Som om inte det vore nog, har de gett sig av på surfresa till Sydafrika.

Bättre blogg skriven av två 19-20-åringar kan jag inte föreställa mig. Den är som en romantisk film man inte vill sluta titta på - där man blir glad, sprallig, äventyrslysten, och kär i livet! Jag blir verkligen lycklig, och inte så lite stolt över dem när jag läser deras Sunshinestories.

Plus att jag saknar min ungdom lite grann. Eller kanske att få göra samma sak som dem, dra iväg med Tim, låååångt bort till solen :-)

Läs läs läs!

Kommentarer
Postat av: Nillas liv på pinnen

Håller med! Jag vill också vara ung igen och ute på worldtour.

2009-12-11 @ 20:39:57
URL: http://nillalivet.blogspot.com
Postat av: linn

åh mette!! du är för gullig!! vi blev tokglada när vi läste ditt inlägg och dansade runt lite här på hostlet när vi insåg hur bra vi faktiskt har det!



petter och jag lärde känna varandra genom fotograferingen.. och hade jag inte haft en så ruskigt bra och inspirationsfull fotolärare i skolan en gång i tiden hade jag kanske aldrig blivit intresserad. så lite långsökt är det tack vare dig vi lärde änna varandra ;)



dra iväg med tim, det är aldrig försent!

2009-12-13 @ 09:09:02
URL: http://sunshinestories.com
Postat av: * M E T T E *

Men Linn, ni är för söta :-) - ser er framför mig! Tack goa ni för de värmande orden!!!

2009-12-13 @ 13:30:41
URL: http://mettesfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0