Nybörjarkurs i Göteborg 7 nov!





Nu är ni så många som önskat er en kurs så jag provar!

Fredagen den 7 november i Göteborg, kl 13-ca 16


  • Vi går kortfattat igenom grunderna inom fotografin (bländare, slutare, ISO och hur de påverkar varandra)
  • Vi går igenom det allra mest grundläggande om din kamera och hur den fungerar (kamerahus, olika sorters objektiv, inställningar)
  • Avslutningsvis kommer ni att få en enkel fotouppgift att gå ut och testa, där jag är med om ni har frågor.

Kostnad: 300 kr/person som erlägges på plats. Minst fyra och max tio st deltagare! Plats meddelas senare, men kommer att förläggas centralt i Göteborg. Bokningen är bindande och utebliven plats faktureras fullt pris.

Observera att detta är en kortfattad nybörjarkurs, och du behöver inte ha några förkunskaper. Har du en systemkamera är det bra, annars går det bra med kompaktkamera eller om du bara vill vara med och lyssna/lära utan kamera. Medtag ev. kamera med instruktionsbok, papper/penna och eventuella frågor!


NIO PLATSER KVAR!


Först till kvarn! Skriv ditt namn och mailadress i kommentarsfältet så kontaktar jag dig för vidare information.





Kommentarer
Postat av: Petra

Meeeen... jag som väntat så på en kurs... och så ligger jag på playan i Thailand just den dagen!! Får väl vänta till nästa tillfälle då :-(

2008-10-13 @ 15:45:04
Postat av: Ida

Jag skulle vilja, men jag vet inte om jag är nån sån "nybörjare" :P Skulle hellre vilja vara med på någon lite mer avancerad ^^

Och jag bor uppe i Dalarna :/ Sjutton att jag inte bor nere i Göteborg!

Kommer du upp till Dalarna och har något nån gång? (a)

2008-10-13 @ 16:03:59
URL: http://taralom.blogg.se/
Postat av: Helena

Ååå jag måste kolla upp om jag kan den helgen!!!

2008-10-13 @ 22:52:13
URL: http://hemmyh.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag kommer gärna på din kurs i Göteborg! Jag är inte nybörjare, men tror ändå att du kan lära mej något. Om inte annat är det värt 300 spänn att träffa dej...!



Mvh Solveig

2008-10-14 @ 23:40:34
Postat av: Helena

När är det sista anmälningen till kursen? Vet fortfarande inte om jag får ledigt den helgen...

2008-10-23 @ 15:55:08
URL: http://hemmyh.blogg.se/
Postat av: Helen

Skulle så gärna vilja gå en sån här kurs. Har letat överallt efter en rikig nybörjarkurs. Men jag är bortrest denna helgen och bor i Skåne. Har du några planer på att göra en kurs i Malmö/Lund trakten? Jag kan lätt fixa flera deltagare till dig.

//Helen

2008-10-26 @ 12:21:36
URL: http://blogg.aftonbladet.se/11269/
Postat av: Helena

Tyvärr kunde jag inte få ledig på fredag. SKIT oxå, jag som verkligen verkligen ville och behövde gå en sådan kurs. Synd att det bara är en som anmält sig, detta är ju världens bästa chans att få lära sig... Hoppas det blir något mer tillfälle med en kurs.

2008-11-03 @ 13:23:28
URL: http://hemmyh.blogg.se/
Postat av: Helena

Tack!



Nej jag bor i Jönköping just nu, men flyttar snart till lilla Vetlanda. Men ordnar du någon mer kurs är jag absolut intresserad (om det inte blir allt för långt bort)!

//Helena

2008-11-03 @ 15:44:38
URL: http://hemmyh.blogg.se/
Postat av: Mika

Kommer det kanske ett föredrag här på bjäre för oss fotointresserade om hur du tänker när du tar dina bilder???? Hur du förbereder dig inför ett jobb...? Det skulle vara så intressant!!! Du har ju massor av inspirations material här på bloggen kunde vara kul och inspirerande att höra dig live!!!!



/mika

2008-11-24 @ 21:26:26
URL: http://mikasatelje.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0