Nothing sweet about me

Söt som socker skulle man vara i sinnet om inte dagens bu: STRESS! Hinner inte en bråkdel av vad jag borde (läs vill). It's overswimming in maj majnd.

Dags att göra minutplanering igen, för morgondagen, då kan man i alla fall bocka av en minut här och där när den är slut.  Det känns bra.

En god vän har varit här helt frivilligt och hjälpt mig några dagar de senaste veckorna (gulligt av henne, eller hur?), men nu har hon fått jobb i alla fall ett tag framöver vilket är jätteroligt för henne, men... jag saknar dig Maria! Någon som vill donera ett års (fet) månadslön till henne så jag kan övertala hit henne igen på heltid...? Efter det är jag nämligen övertygad om att hon och jag tillsammans skulle fått snurr på firman (Maria är nämligen en otroligt effektiv och duktig tjej) Sen kunde jag själv avlöna henne och då skulle hon få små bonusar till exempel lägenhet vid Medelhavet och flashig firmabil och hur mycket lön som helst och fika varje fredag (hehe).

Jaja. Tills dess får jag väl jobba på. Jag överlistade i alla fall den befarade influensan genom att gå och lägga mig redan klockan tio igår och vaknade inte bara frisk utan även utvilad i morse - hurra! Det skuttet ur sängen kör vi på i morgon också, tycker jag.

Jaha, det var dagens babbel. Har ni det bra där ute i rymden? Hör gärna av er!


/M


Här bodde vi när jag var liten. Mer om det en annan dag!





Kommentarer
Postat av: Eva-Lena

Wow vilket place.

2008-10-21 @ 22:11:05
URL: http://www.evalena.blogg.
Postat av: Anonym

tack så mycket för kommentaren! tyvärr inte jag som fotat bilden :) jag sitter på men det är jag som redigerat den :)

du är jäättte fina bilder! skulle vilja fota så bra som du :) går media/foto så det är bara att träna på :D

2008-10-21 @ 22:51:09
Postat av: Ann-Louise [En bulle i ugnen]

Hehe inte dåligt att överlista influensan så där. Ska jag testa nästa gång. Lät som ett vinnande koncept. :P



Vilken cliffhanger... Väntar med spänning på att få höra mer om det där slottet på bilden. :)



Lycka till med minutplaneringen och ha det så bra idag!

2008-10-22 @ 05:50:09
URL: http://annlouise.blogg.se/
Postat av: Anonym

Torreby! Ska vi plaska i pølen framfør klubbhuset?

2008-10-22 @ 18:32:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0