Waffle snatcher

Eftersom det är våffeldagen handlade Tim ingredienser på väg hem från jobbet och vi gjorde väldigt gott mellanmål! Snygga är de också, våfflorna, när det kommer sylt och vispgrädde på. Jag tänkte fotografera i lugn och ro men med tanke på hur intresserad Siri (en av våra fyra galna katter, alla är verkligen komplett tokiga fast på varsitt sätt) var av tallriken fick det gå undan! Hon sitter i bakgrunden och har just fått syn på våfflan i den bestämda tron att den är till henne... Snäll som jag är fick hon lite grädde från pekfingret istället, en hel våffla behöver hon absolut inte - hon har högst troligt vinterbulimi (utan kräkdelen) och är rund som en köttbulle!


image304

Kommentarer
Postat av: Julia Green

näe nu blev jag sugen på våfflor haha

2008-03-25 @ 22:07:33
Postat av: Linda i Ludvika

Tänk att alla katter är mer eller mindre tokiga. Själv har jag en 17-årig herre här hemma som säkert är så långlivad tack vare sina egenheter. HAn är dock det snällaste på fyra tassar, om man inte är en råtta...

2008-03-27 @ 14:40:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0