VIKTIGT! VIKTIGT!

Nej inte skulle man ha sån tur att det funkade direkt! Datorn som blixten slog ner i förra lördagen har nu plockats ner och hårddisken överflyttad till andra datorn men nähädu ser du lilla Mette, inte ska du få ordning på sakerna inte... Jag var så himla duktig för några veckor sen och FLYTTADE allt från Skrivbordet och in i Mina dokument (för att det inte skulle försvinna vid en eventuell datorkrasch) och vad kan jag få fram ? Jo, allt som finns på SKRIVBORDET. Suck. Inga Favoriter, inget Bank-ID, ingen mailinbox...för att inte tala om alla passwords och sånt som låg automatsparat och nu måste letas upp och sparas om...


VIKTIGT:

Har du mailat mig den senaste tiden och inte får svar får du mycket gärna maila igen eftersom mitt Outlook-arkiv från efter den 12 juni just nu är helt försvunnet. Jag hoppas att jag får tag i en systemdatakille fort som ögat som kan fixa detta men man vet ju aldrig med datorer tyvärr... buhuu... Nu blir det nog Mette som bara använder webmailen i fortsättningen.


Skulle du vara en hejare på datorer själv och vet hur man gör eller har tips vi kan prova (eller tips på ett dataproffs nära mig) så maila mig gärna med en gång genast! Tack gullisar!


Hoppas DU har haft en toppendag! Jag ger upp nu och går in och lägger mig i soffan...

PS. Alla bilder har jag förstås kvar, no worries - de är sparade på många olika ställen ;-D



Uppdatering 21 juli:

Det verkar vara fixat och allt har kommit tillbaks! Jippi! Skulle du ändå undra går det naturligtvis jättebra att maila och kolla!



Kommentarer
Postat av: Linda i Ludvika

Det är ju helt galet otroligt vad du drabbas av hemskheter!!! Det måste ju ta slut någon gång!? Du som jämt är så himla snäll och trevlig- du måste vara himla elak när du sover för att drabbas av allt detta. Snarkar du? Slåss du? Drömmer onda drömmar? : )

2008-07-21 @ 15:15:19
Postat av: * M E T T E * svarar

Linda:



Haha, ja, nä, varken snarkar eller slåss men en och annan stressad dröm har dykt upp mellan varven, oftast är det förstås jag själv som råkar illa ut där också, fniss ;-D



Tack gulliga du för all omtänksamhet! Du är alltid så go!

2008-07-21 @ 17:16:28
URL: http://mettesfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0