Min nya idol heter Niklas

Han har nämligen (trots en lååång svensexa i Köpenhamn igår och trots att han faktiskt är datakonsult hela dagarna i vanliga fall) tagit sig tid och ork att på vägen hem till Göteborg sätta sig vid min sketna dator hela eftermiddagen och FIXA ALLT! Jag är honom evigt tacksam, det går nästan inte att förklara! Så förrförra inlägget kan ni förhoppningsvis strunta i nu eftersom det faktiskt verkar som som precis allt jag saknade har kommit tillbaka ;-)

Ett hurra är väl på sin plats?

H U R R A !

Kommentarer
Postat av: Jennie

Gud så snällt och gud så skönt för dig :)

2008-07-21 @ 18:21:33
URL: http://jennuuth.devote.se
Postat av: Linda i Ludvika

Värt ett 4faldigt HURRA tillochmed!!! Ibland blir man så otroligt lycklig över att det finns så snälla människor i världen, eller hur!!!!

2008-07-21 @ 21:07:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0