Jag önskar mig...

...fler prenumeranter! (får man önska saker så här en vanlig tisdag?)

Jag har lagt in prenumerant-ikonen överst i menyn till vänster, bara att klicka på den och sedan på plustecknet för att bli prenumerant (ja, ja, och fylla i några korta rader med uppgifter).

Eller så kan du klicka på "Följ bloggen"-ikonen sist i varje inlägg (och fylla i där istället).

Bloggkoll är en tjänst för dig så att du enkelt och smidigt hittar dina favoritbloggars inlägg. Vet du inte riktigt hur Bloggkoll fungerar? Klicka här för att komma till en söt liten film som visar dig!

/Mette


PS. Just nu tisdag kl 13.35 har jag 63 prenumeranter, tror du att jag kanske kan få i alla fall tre till idag? Det vore så roligt! Klicka bara på "Följ bloggen"-ikonen här nedan!

Välkommen som prenumerant!




Kommentarer
Postat av: Madde

Jag använder mig av RSS läsare istället :)

2008-08-19 @ 15:54:58
URL: http://photomix.se
Postat av: U-knekten

Jag skulle vilja ha mer gyckel från fru snapp och herr hane. I så fall kan jag tänka mig att prenumerera!

2008-08-19 @ 21:49:25
Postat av: Maria

Hittade hit för någon dag sen och blir gärna kvar här :D. Har suttit med tårar i ögonen och kikat på bröllopsbilder, otroligt vackert!!



Men nu ska jag klicka på knappen, så jag blir en av dina prenumeranter.

2008-08-19 @ 23:31:13
URL: http://hecate.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0