BTW, 28 661

Några siffror till såhär innan morgonkvisten blir förmiddag: antalet unika besökare på bloggen uppgår nu till 28 661 st sedan i december. Mitt mål är att nå 30 000 före 24 aug för då har jag ökat medlet sedan vi nådde 20 000 st och vore inte det roligt?

Det är ett snitt på 134 st om dagen fram till den 24:e... vad tror ni? Joooooo, klart det går!

En bild får ni också, den är från ett kaffekalas till min mormors ära (hon skulle fyllt 96 år den 13 juli) och vi samlades hela släkten på Landet, de två sommarstugorna i Mjövik i Blekinge. Det här är barndomssomrar för mig, sockerdricka nej för bövelen det är ju FRUKTSODA (och JO Linda, jag lovar, jag tycker det är STOR skillnad men jag kanske får skylla min analfabetism på att det alltid fanns både och hos mormor och morfar? Men Pommacen ser du va? Fniss) och Pommac, dukarna, den prickiga koppen...



Kommentarer
Postat av: Vinnarlinda

Vad gör du egentligen med alla dina egna bilder? Som den här alltså. Trycker du upp och möblerar hela hemmet med dem, eller lever de sitt liv i datorn? Det måste ju vara supersvårt att välja och få plats med allt. Nyfiken!

2008-08-14 @ 10:31:03
Postat av: * M E T T E *

Haha, Linda, nja det är nog lite som skomakarens ungar... tyvärr. När jag startade företaget 2005 ramade jag in ganska många bilder som jag har här i ateljén och några inne i huset men de är jag ju "ganska" trött på själv nu, och funderar ofta på att byta ut dem till STORA, FÄRGSPRAKANDE bilder så att det blir lite David LaChapelle-känsla (eller ja, kanske inte, men iaf färgerna, hehe)



Jag har också några stora skyltar som jag har med på utställningar och så. Annars är det nog som du säger att de mest knallar runt och snackar goja med varandra i min dator :-)

2008-08-14 @ 11:36:42
URL: http://mettesfoto.blogg.se/
Postat av: Linda i Ludvika

Sockerdricka???? Har du och Ola samma problem??? Sockerdricka är INTE detsamma som fruktsoda. Vore det det skulle det bara finnas sockerdricka ELLER fruktsoda, inte både ock : )/fröken petnoga

2008-08-14 @ 14:45:13
Postat av: T r e t t i o n i o

haha tack, synd bara att jag inte har någon passion för tecknandet ;]

haha fruktsoda och sockerdricka är inte samma sak!

2008-08-14 @ 18:45:05
URL: http://trettionio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0