Mobilversionen uppdaterad

Mobilversionen av hemsidan är nu uppdaterad till en något mer användarvänlig design. Jag passade på att ändra färger så att den matchar desktopversionen, och fixa så att loggan syns också - det har varit fel på den funktionen från leverantören men nu gick det bra! Någon gång under 2016 har jag tänkt att det ska bli ändring i både blogg- och hemsidesdesignen, är så himla sugen på det men uppdragen går före så vi får se när.
 
 
Jag saknar bloggen lite, det är som sagt så mycket annat som tagit tid de senaste åren. På Facebook och Instagram blir det sällan långrandigt, och jag längtar faktiskt efter att skriva. Himla lämpligt att tajma in den ivern en vecka in i högsäsong, höhö, när det knappt finns sekunder över - å andra sidan mycket att skriva om. Nåväl, jag lovar inget ;-)
 
Om du också saknar att skriva får du gärna lämna en kommentar - jag vet knappt vilka ni är där ute längre, bara hur många ni är och var ni bor! ♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0