Företagsfotografering | Jenny, silversmeden i verkstaden

När Jenny Kåberg gör silverskålar kan det se ut så här:
 
 
Bilden är från senaste fotograferingen där vi tog bilder när Jenny jobbar i sin verkstad, väldigt spännande och intressant att se när föremålen och smyckena växer fram.
 
För övrigt skiner solen i bästa sommarstil i Salomonhög, jag har äntligen börjat känna mig lite bättre efter influensan för en månad sedan, och högsäsongen drar igång denna veckan - nu kör vi så det ryker några månader!
 
 
 
 
Silversmed | Smyckestillverkning | Silverskål | Handmade | Jewellery | Jenny Kåberg | Företagsfoto | Verkstad | Produktfoto | Fotograf Mette Ottosson Båstad 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Meta Ottosson

Ryk inte för mycket,andas ibland!

Svar: Har andats allt jag orkar hela vintern! :-)
Fotograf Mette Ottosson

2016-05-03 @ 15:01:35
Postat av: Erika

Hej!

Kom in på din blogg eftersom jag söker efter en plats att ta bröllopsfoton nära Nääs slott i Lerum. Såg att du hade fotat en sådan fantastiskt John Bauer skog nära Öijareds golfklubb på Mattias och Mettes bröllop, kommer du ihåg vart ni gick? Skulle gärna vilja fota just där jag med.

Tack på förhand!

Svara gärna på min mejl.

/Erika

Svar: Hej Erika, jag svarar till din mejl!
Fotograf Mette Ottosson

2016-05-07 @ 20:57:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0