Kampanj till förmån för Musikhjälpen | Julklappstips

 
Krig är så förfärligt och jag hjälper väldigt gärna till för att barnen i de drabbade länderna ska kunna gå i skolan. Vill ni veta hur de barnen har det, kan ni tex kolla in krigsfotografen Magnus Wennmans instagram här. Det är lätt att sätta lussebullen i halsen, och då vill jag GÖRA något - ju fler vi är som hjälps åt, desto bättre!
 
Jag har därför en specialkampanj till förmån för Musikhjälpen (MH) denna veckan:
 
För varje fotografering som bokas, och för varje presentkort som säljs senast på söndag (18 dec) skänker jag 5-10% till Musikhjälpen.
 
Vill den som bokar matcha beloppet, ger jag även motsvarande rabatt på paketet/presentkortet, om ni också vill bidra med de pengarna till Musikhjälpen istället. 
 
Jag skänker 5% på alla bröllopspaket, och 10% på alla porträttpaket/presentkort. Till exempel:
 
* Vid bokning av det digitala porträttpaketet (1900 kr) skänker jag 10% (190 kr) till MH. Vill du som bokar också skänka, får du paketet för 1710 kr, och så ger ni de 190 kronorna till MH istället. 
 
* Vid köp av ett presentkort skänker jag 10% kr till MH. Exempel: du vill köpa ett presentkort för 5000 kr (eller annan valfri summa såklart). Jag skänker då 500 kr till MH. Vill du matcha kan du här välja: få rabatten (betala tex 4500 kr för ett presentkort värt 5000 kr), eller extra värde motsvarande rabatten, men utan extra kostnad (betala tex 5000 kr och få ett presentkort värt 5500 kr).
 
* Vid bokning av det minsta bröllopspaketet (4900 kr) blir det 245 kr, och bokar du det allra största bröllopspaketet (42 700 kr) blir det 2135 kr i gåva/rabatt.
 
Kampanjen gäller ALLA porträttpaket, bröllopspaket och presentkort som bokas/säljs mellan 14 och 18 dec 2016. Tillsammans gör vi skillnad!
 
Julakram /Mette
 
OBS! Gäller endast nybokningar/nyförsäljningar.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0