I'm back! Och tre knippen.

Semestern var underbar och kändes faktiskt evighetslång i år - det är verkligen inte illa, speciellt eftersom den förkortades med ungefär en vecka pga lite sista-minutenjobb :-)
 
Första veckan består i vanlig ordning mest av att strukturera det som kommit in under semestern, och planera de kommande veckorna. Som en del av er redan märkt har jag haft och har väldigt fullbokat i höst, men... jag har en plan och kommer att släppa lite extradatum snart. 
 
En bra semester kännetecknas av att jag börjar längta till jobbet medan jag fortfarande är ledig. Då är depåerna påfyllda. Nu kör vi så det ryker fram till jul!
 
 
De här tre energiknippena fotograferade jag i Hemmeslöv i juli. De öste ur sig fotoidéer och ingen av oss ville att fotograferingen skulle ta slut! Gard, Nellie och Tor:
 
 
 
 
 
Barnfoto | Familjefoto | Fotograf Mette Ottosson | Båstad
 
 

Kommentarer
Postat av: Meta Ottosson

Härligt!

2016-08-18 @ 18:35:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0