Bröllopsfotografering: Hanna & Robin (Krapperups slott & Jonstorps kyrka)

Två fräkniga blonda ungdomar var de för några år sen, när jag fotograferade dem första gången. Ni vet den där sortens människor med en aura av total vänlighet och elegans? Just den. De träffades redan på gymnasiet, och allt jag kan tänka, är att mer rätt kan det nog inte bli. I midsomras gifte de sig, och det var bara füllkomlich überljuvlich alltså. They are such good people.
 
Några bilder har jag visat tidigare, och här kommer bildspelet. Enjoy!
 
Klicka upp i fullskärm, välj bästa upplösning, ha volymen på - PLAY.
 
 
Hanna & Robin, Krapperups slott & Jonstorps kyrka, midsommarafton 2015
 
 
 
Bröllopsfoto // bröllopsfotografering // bröllopsfotograf // Krapperups slott // Jonstorps kyrka // Höganäs // Mölle // Jonstorp // Kullahalvön // Kullaberg// Skåne
 
 

Kommentarer
Postat av: Solveig

Så vackert, så perfekt, så fina porträtt! Du levererar verkligen Mette! Tänk vilka fina minnen dina kunder får! Hurra för dig!

Svar: Tack SNÄLLA Solveig! Gullig du är! 💚💚💚
Fotograf Mette Ottosson

2015-11-02 @ 12:42:34
URL: http://solveigholstein.se
Postat av: Sara

Hej Mette
Går ej att dela videon.
Hade gärna velat lägg upp den på min hemsida då jag har gjor bröllopsblommorna till detta brudpar.

Hälsningar
Floral Decor
Flowerdesign by Sara

2017-08-26 @ 08:10:10
URL: http://floraldecor.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0