Bröllopsbok in the making & Way Up North

Äntligen mår jag lite bättre efter influensan, tack och lov! Hoppas ni alla slipper den holmgången! Hu. Skönt att vakna med hopp om ett snörvel- och hostfritt liv i alla fall.
 
Idag håller jag på med det sista till Hanna & Robins bröllopsbok, och under tiden lyssnar jag på Storytel-ljudböcker och försöker att koppla loss hjärnan lite grann från allt annat den vill tänka på: förra veckan var jag på Way Up North i Stockholm - en internationell bröllopsfotokonferens med 500 deltagare och tio föreläsare. Jag kunde inte låta bli trots att jag inte var så värst frisk, men jag ångrar det inte en sekund. Det var en på många sätt fullkomligt omtumlande och helt fantastisk upplevelse som jag vill ska processas i lugn och ro i bakhuvudet, samtidigt som jag blir supersugen på att genast sätta igång att förändra delar av mitt arbetsflöde och hur jag jobbar. Vi får se vad det blir av det så småningom! 
 
För övrigt har hösten kommit även till Salomonhög, och det är riktigt skönt med tända ljus och lite burra in sig-känsla i år. Bilder från vardagslivet finns som vanligt på Instagram.
 
 
Hanna & Robin, bröllopsfotografering på Krapperups slott 
 
 
 
 
Fotograf // Mette Ottosson // bröllop // Krapperup // Höganäs // Mölle// Kullahalvön

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra att du mår bättre! Och se det positiva: nu behöver du inte vacciner dig mot influensan när vaccinationerna kommer igång! Själv gruvar jag mig för sprutan...

Svar: Tack "anonym" - whoever you are (misstänker att du är en kändis) :-)
Fotograf Mette Ottosson

2015-10-21 @ 15:30:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0