JULLOV!

Nu tar bloggen jullov i vanlig ordning! Fotografen plockar fram bokhögen, julagodiset och mysbrallorna för att lägga sig raklång några veckor. Det har varit ett år med massor av arbetstimmar - 100% roliga sådana - så nu behöver jag ägna mig åt så lite som möjligt ett tag.
 
Under jullovet försöker jag hålla internetfritt, och gör endast enstaka nedslag i min mejlbox. Jag är tillbaka på deltid från 11 januari, och på heltid igen från 25 januari.
 
Här har ni årets Spotifylista om ni är nyfikna på vad jag lyssnat på under 2015. Bara 278 st låtar i år ser jag, betydligt färre än vanligt, och det beror 1) på ovanstående galenarbete och 2) på Storytel, mitt nya beroende när jag redigerar bilder. Kan rekommenderas!
 
♥ Ha nu en underbar jul allihopa, och ett gott nytt år, så ses vi 2016! ♥
 
 
 
Salomonhög, vintern 2015 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0