Hej arbetshöst!

Hallöjsa!
 
Efter en riktig man-cold förra helgen är jag nu tillbaka på jobbet på heltid efter semestern. Jag har gjort planeringen för de närmaste två månaderna och det är God-help-me-proppfullt i kalendern, så glöm mig nu inte även om jag kanske inte hinner blogga så väldigt frekvent under veckorna som kommer. Det är fyra stora hotellfotograferingar för Scandinavian Resort inbokade under denna månaden (den första i torsdags, elva timmar och 3600 bilder fotograferade, hehe), plus en hel bunt familje- och företagsuppdrag, och så några resor under hösten.
 
Under ledigheten hann vi lite av varje: se sommarteater med mamma i Karlskrona, frysa, gå på fest, bada, tjyvjobba lite, åka till Bakken, träffa kompisar, renovera, läsa deckare, äta kopiösa mängder räkor, fira 16-årsjubileum.
 
Och min vän Maria från Californien fotograferade oss även i år, härligt! Det är ju inte ofta jag är på den sidan kameran, men hon är så duktig på att få oss att visa våra allra snyggaste sidor.
 
 
 
Ha, jag bara skojar ;-) Hon ÄR duktig på det:
 
 
Hoppas ni också haft det bra i sommar! 
 
/M
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Fredrika

Du är så fin Mette!!
Kram

Svar: Tack Fredrika ;-) Kram!
Fotograf Mette Ottosson

2015-08-17 @ 23:27:21
Postat av: Meta Ottosson

Kan man få en papperskopia av gapskratts-bilden? Suverän!

Svar: Det kan jag ordna :-) Vilken storlek?
Fotograf Mette Ottosson

2015-08-18 @ 09:08:13
Postat av: Meta Ottosson

5x5 meter?

2015-08-18 @ 10:17:26
Postat av: Irina

Ah vad härliga ni är! Saknar er!
Kram

2015-08-22 @ 10:14:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0