Bildspel: Linda & Marcus, Sölvesborgs slott

Jag upp det här bildspelet på Facebook häromdagen, och redan har över 250 personer tryckt på Play! Jag håller med - det är verkligen ett helt fantastiskt sätt att titta på bilder (jag kommer att erbjuda det som tillval till alla kunder framöver).
 
Goa Linda & Marcus. Hästproffset och hockeyproffset, "levannes granna" som de säger om varandra - en himla fin midsommardag på Sölvesborgs slott. Solen sken, regnet vräkte ner, och leendena satt som smäckar på de här två genom alltihop. Mina favoritbilder är riskastningslyckan, och det underbara asgarvet när de ska kliva på vagnen :-)
 
Kram till er båda, familjen och alla era fina gäster!
 
 

Kommentarer
Postat av: mammakero

Underbart ihopklipp! Jag njöt av varenda sekund! Underbara bilder! Du är suverän Mette!

Svar: Tack snälla mamma Kero! Så glad jag blir!!! 💚
Fotograf Mette Ottosson

2015-04-13 @ 20:19:55
URL: http://mammakero.blogg.se
Postat av: Meta Ottosson

Det underbara barnet med randig luva och napp i munnen - har han grön fluga också, eller är det en rosett på mammans klänning?

Svar: Grön fluga! Visst är han skön? Det är brudparets yngste!
Fotograf Mette Ottosson

2015-04-14 @ 09:14:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0