Porträtterbjudande: onsdagar i höst!

Det är 20 grader varmt ute och solen skiner, inte går det att tänka sig att om tre månader är det jul. Men...eftersom bokningskalendern börjar fyllas på rejält för höstmånaderna, vill jag tipsa er om att höra av er å det snaraste för att boka fotograferingsdatum innan det blir fullt. Jag kör också en superkampanj för några onsdagar i oktober & november enligt följande:
 

HÖST-ONSDAGAR!

Gör ett riktigt klipp en onsdag i höst! Snart är det ju dags för julklappar och vad kan väl vara bättre än att ge bort bilder? Knappast nåt, eller hur? ;-)
 
Följande onsdagar får du kalasrabatt om du bokar porträttfotografering:
 
15 oktober
22 oktober
29 oktober
5 november
12 november
 
Observera! Dagsljustider samtliga datum! Kl 10-14 är det bäst ljus och i nödfall kan nog även fram till kl 15 funka bra (iaf i oktober).
 
Och specialpaketet du kan boka är:
 
1 tim fotografering
inkl 4 st digitala bilder
 
1600 kr
 
(ord pris 1900 kr)
 
 
Gäller endast nybokningar, och alla former av porträtt, men ej bröllop & företagsuppdrag. Kan inte kombineras med andra rabatter/presentkort/rekommendationskort. Med reservation för fullbokning. Vid resa längre än tre mil tillkommer researvode. Bokningsavgift 500 kr faktureras vid bokning (dras sedan från slutfakturan).
 
Så där ja, då har du ju strax julklapparna avbockade. Mejla mig genast på [email protected] för mer info, fullständig prislista och lediga tider. Först till kvarn!
 
PS. Tipsa gärna dina vänner!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Gun

Titta utan att se! Efter ett tag verkade mormodern bekant, sedan den unga mamman- nämen

2014-09-17 @ 17:50:31
Postat av: Gun

Den unga pappan känner jag ju! På armen sitter min storasyster. Nu ser ja vem alla är!!

Svar: Nu vet jag inte vem som är förvirrad här, hehe. Är det någon annan som kommenterar från din dator, Gun? Vad jag vet har du ingen storasyster iaf ;-)
Fotograf Mette Ottosson

2014-09-17 @ 17:53:19
Postat av: Gun

Fick storasyster Olivia på Bahamas1

Svar: Aha, ett faster-skoj! I see!!!
Fotograf Mette Ottosson

2014-09-17 @ 19:38:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0