Livstecken!

En del av er blir oroliga när jag inte bloggar på några dagar, men det är ingen fara! Jag har så sjujesikens mycket att göra bara! Det har trillat in massor av superroliga jobb och är helt enkelt full rulle med fotograferingar och beställningar, och då hinner jag inte hänga på bloggen så ofta (även om det är kul :-)).
 
Det är inte omöjligt att det blir lite tunnsått med inlägg här ända fram till efter nyår faktiskt - men jag ska försöka blogga så mycket jag kan. Ni kan hålla koll på Instagram och Facebook för lite oftare uppdateringar.
 
På den här bilden ser ni mig fotografera en tysk familj nere i Marielyst, södra Danmark förra helgen. Så goa och söta (här kan ni se bilder jag tog på Juliane när hon var gravid) - och Timman lyckades fånga min allra snyggaste arbetsställning! Haha! Supermysig resa var det i alla fall!
 
 
 
Back to work! Vi hörs snart igen!
 
:-)
 
/M
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Meta Ottosson

Vad har du på fötterna?

Svar: Mina fotvänliga knallrosa Haglöfs-träningsskor.
Fotograf Mette Ottosson

2014-10-31 @ 08:26:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0