Bröllop 2015: lediga lördagar / helgdagar just nu (uppdaterad 30 juni)

Bröllopskalendern är den som blir först bokad hos mig, och nu börjar det bli fullt för 2015-säsongen. Vill du vara säker på att få ditt datum så hör av dig så snart du kan!
 
Klicka här för att läsa mer om hur jag fotograferar bröllop.
 


Följande lördagar & helgdagar 2015 är fortfarande lediga:
 
 
MAJ: fullt
JUNI: fullt
JULI:  fullt
 
AUG:  15 (preliminärbokad)
SEPT:  5

OKT: 3, 24, 31
NOV:  7, 21, 28
DEC: 5, 12
 
 
 
 
 
Hos mig är det utan undantag den som först frågar, som först får preliminärboka. Jag skickar hem ett brev med prislista, checklista (tips och frågor) och en offert som gäller 10 dagar, det är alltså så lång tid du har på dig att bestämma dig. Finns det redan reserver på samma datum gäller offerten max en vecka.

För att vara först bör du alltså mejla mig omedelbums på [email protected]. Kom ihåg att inkludera båda era namn, vigseldatum, ort/plats och så er postadress (brevet kommer med "snigelpost" för att jag älskar vackert papper).

2015 års bröllopspaket startar på 4800 kr:
 
Porträtt: från 4800 kr
Porträtt & vigsel: från 8900 kr
Porträtt, vigsel och mingel: från 14 700 kr
Förberedelser, porträtt, vigsel och middagen: från 24 700 kr

Varmt välkomna!

 
 
 
Bröllop // bröllopsfoto // bröllopsfotograf // Wedding // Wedding photography
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0