Publicerat : intervju och bilder i Eva Sjöbergs bok om barnfoto

Eva Sjöberg och Sanna Lund var på fotokurs hos mig för några år sedan. De var superduktiga redan då, och det har verkligen gått framåt: nu har Eva skrivit en bok som heter Konsten att fotografera ditt barn - inspirerande idéer för dig som vill fånga och bevara de första åren (Pagina förlag). Boken är tänkt för föräldrar med kamera, och som ett komplement till att gå till fotografen. Mängder av tips och kul idéer, både fototekniskt, och hur du kan göra för att låta fotograferingen bli en rolig del av vardagslivet och ditt barns uppväxt.
 
I boken är jag intervjuad om "öppen skugga", ni vet mitt favoritljus när det blir så fint glitter i ögonen på den man fotograferar. Med på bild finns Matteo och Holger.
 
Så här ser boken (omslagsfoto av Eva förstås) ut:
 
 
"Mina" sidor:
 
 
 
 
Och här är bilderna på Matteo och Holger lite större:
 
 
 
 
Boken kan du köpa här på AdLibris, här på Bokus och säkert på fler ställen.
 
Tack Eva för ett roligt samarbete, och tack till familjerna Sablone & Fagö för att ni ville vara med i boken!
 
 
PS. Sanna har också skrivit en bok, om Photoshop! Finns på Moderskeppet. Läs mer här.
 
 

Kommentarer
Postat av: Magdalena

Vilka söta kids! Den boken vill ja ha!

2014-05-08 @ 12:53:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0