Matfotografering: Angusburgare med hembakat hamburgerbröd (HemDeli/Gladmage)

Eva (Gladmage) och jag ägnade nästan hela januari åt en fantastiskt rolig matfotografering för HemDeli. Eller ja, inte en utan sammanlagt fem gånger har jag plåtat än så länge. HemDelis råvaror och Evas recept är en sjuuukt perfekt kombination. Jag skulle kunna äta deras mat varje dag. Smaklökarna får sig en kick!
 
Jag ska berätta mer sen, men vi börjar med en Angusburgare med hembakat hamburgerbröd (klicka för att se hela receptet):
 
 
 
Träfat av Tims morfar, konstnären Kjeld Jordahn
Mat & styling: Eva Petersén/ Gladmage
Tack Susanne & Leif för lån av ert härliga hus!
 
PS. HemDeli levererar råvaror fritt rakt hem till din dörr! Som glassbilen, fast utan plingplong och med mat av suverän kvalitet. Bra, eller hur? Gör plats i frysen, folks!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Meta Ottosson

Läckert!

2014-03-14 @ 08:48:01
Postat av: Ingrid Bergman

ÅH SÅ MUMSIGT!

2014-03-22 @ 11:56:51
URL: http://ingy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0