Företagsfotografering: Tant Grön // Elin & Arvid // Butikerna på gården

Påsk är snart här och då drar högsäsongen igång för många av oss på Bjäre. Har ni inte redan besökt Butikerna på gården: Tant Grön (ost, chark & delikatesser) och Elin & Arvid (kläder och inredning), tycker jag det är hög tid. Det är inga dåliga grejer kan jag lova... Vilka delikatesser! Och snygga kläder! Ny hemsida lär vara på gång, det ska bli superspännande att se.
 
(Bland annat tog de in min absoluta favoritost, baskiska Ossau Iraty, häromåret när jag hade upptäckt den i Paris. Godare ost finns faktiskt inte. Irina, som jag fotograferade i Paris den gången, brukar säga att man plötsligt upptäcker att man tar en omväg till kylen flera gånger om dagen, när man har den hemma. Hehe. Jag instämmer. Prova den!)
 
Det var med andra ord inte så långt för mig att åka, när jag fotograferade hos Anna-Karin och Nils. Tänk att ha en sådan toppbutik fem minuter hemifrån!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Tack för ett jätteroligt uppdrag Anna & Nils! Ni är så himla duktiga! Vi ses över ostdisken snart :-)
 
***
 
Företagsfotograferingar finns att boka från 3200 kr. Välkommen att mejla mig för mer info! [email protected]
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Meta Ottosson

Dit kan vi kanske göra en utflykt nån gång?

Svar: Definitivt ska vi det! Nästa gång du kommer! 💚
Fotograf Mette Ottosson

2014-03-30 @ 19:10:15
Postat av: Vinnarlinda

Åh vad allt ser läckert ut! Jättefint layoutat i butiken och Anna och Nils ser ju himla trevliga ut. Vilken lyx att ha så nära dig. Blir alldeles hungrig!

Svar: Härligt att höra Linda, det är precis så!!!
Fotograf Mette Ottosson

2014-04-01 @ 09:09:40
Postat av: Lillian

Men wow alltså! Vi har åkt förbi skylten flera gånger när vi varit i Torekov men jag har aldrig tvingat familjen att svänga in för en titt. Nästa gång ska jag helt klart göra det! :-)

Svar: Ja, det tycker jag verkligen att du ska!!! ;-)
Fotograf Mette Ottosson

2014-04-01 @ 21:14:06
URL: http://lilliansfoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0