Morgongåvafotografering / boudoir: Jennie

Den här fantastiska trebarnsmamman fyller år idag och det firar vi med snyggobildspublicering! Det är superkul att fotografera boudoirbilder, och lite extra kul utomhus - här på en udde i blekingska skärgården. Tjejerna jag fotograferar säger alltid att det är en självförtroendeboost, ett minne för livet (både fotograferingen för att vi har så kul! och bilderna att spara och också kunna ha sedan när de blir gamla) och att de gör det lika mycket för sin egen som för den blivandes skull. Det tycker jag är alldeles fantastiskt.
 
Stort tack till dig Jennie för att jag får visa några utvalda bilder här på bloggen. Så himla snygg är du! Och grattis på födelsedagen tjejen!
 
 
 
 
 
 
 
 
Boudoirbilder är vanligast som morgongåva, Valentine's eller bröllopsjubileum, men går självklart lika bra att fotografera helt för sin egen skull!
 
Pris från 2450 kr. Mejla mig för mer info: [email protected]
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Magdalena

SNYYYYGGT! Fasen vad modigt, jag önskar att jag vågade! Kanske ska fundera på det en vända till!!!

Svar: Ja, oh så roligt det vore! You know where to find me honey ;-)
Fotograf Mette Ottosson

2014-06-04 @ 17:26:49
Postat av: Jessica

Ja, fler tjejer borde göra detta - du har verkligen rätt i att vi hade SKITKUL! Jag är så glad att jag gjorde det, för min egen skull, det är något av det bästa jag gjort. När jag blir gammal och krum ska jag titta på bilderna och njuta av min "ungdom" som 45-åring!

Svar: Så glad jag blir när du skriver det Jessica! Jag håller med, superkul var det!!!
Fotograf Mette Ottosson

2014-06-04 @ 17:30:19
Postat av: Jennie

Tack fina Mette!
Visst hade vi en rolig dag o bilderna blev mkt uppskattade :)
Kram Jennie

Svar: 😘😘😘
Fotograf Mette Ottosson

2014-06-07 @ 19:11:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0