I'm back, Spanien & Salmalax.

Heeej vänner!
 
Nu är jag tillbaka efter tre härliga veckor i Spanien. Jag kan verkligen rekommendera Solkusten, där finns så mycket roligt att göra och klimatet är toppen, mysigt och ganska varmt till och med när det regnar!
 
Några instagrams:
 
         
 
Bilderna är lite blandat från Fuengirola och Mijas Pueblo. Den sista bilden föreställer mitt favoritkaffe: cappuccino som den serveras på Costa del Sol, med vispgrädde och kanel. Och så ser ni Tutti Gustis jättegoda hemmagjorda (även alkoholfria) likör.
 
Under januari - februari kommer jag att jobba lite mindre än i höstas. Jag och Eva ska göra ett stort matjobb åt HemDeli nu de närmaste veckorna, men resten av tiden ägnar jag mestadels åt sådant-som-behöver-kommas-ikapp-med: blogg, papper, nya idéer och prislistor inför året som kommer. Och fotoböcker! Ni ska få se sedan så fina de blir, jag är jättenöjd med leverantörerna jag valt.
 
Här kommer också en bild till från senaste matuppdraget, åt Magasin Båstad:
 
 
Snabbgravad salmalax, receptet hittar du här. Det var supergott.

Mat & styling: Eva Petersén/Gladmage.
 
Nu har jag väl satt ordentlig färg på årets första blogginlägg, hoppas jag. Color is my thing. Vi hörs snart igen!
 
/M
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0