Fredag!

Idag var vi på Väla och köpte bland annat en Apple tv - vilken otroligt bra och prisvärd pryl med nästan oändliga möjligheter. Fotografen gillar. Och snacka om att man blir bortskämdApple Store på Väla! Suverän och extremt trevlig service, sådär skulle det vara i alla butiker. 
 
Dessutom en sväng till Ikea (det tar fasen alltid en evighet där, fast vi bara behövde kolla på fläkt till köket). Tillbaks på jobbet på eftermiddagen hann jag i stort sett bara svara på mejl innan det nu var dags att ta fredag, men...
 
...jag fick också ännu en fotoboksleverans. Måste säga det igen: älskar dem! Så himla glad att jag börjat med detta, det är verkligen en helt fantastisk produkt att leverera.
 
 
 
 
Hoppas ni får en trevlig helg! Här hemma ska vi fortsätta med renoveringen, äta middag med goa kompisar, och så blir det nog lite tv... se ovan :-) Veckan som kommer är fullspäckad med roliga arbetsuppgifter. Ska försöka blogga ordentligt också.
 
Och nästa helg drar bröllopssäsongen 2014 igång! Ska bli superkul! Vi startar med ett båstadbröllop, nära och bra.
 
Allt gott till er mina vänner,
 
/M
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Meta Ottosson

Du kommer att behöva en större soffa.

Svar: Vilken tur att vi planerat just det! :-)
Fotograf Mette Ottosson

2014-02-08 @ 08:58:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0