Publicerat : matfotografering, Magasin Båstad, våren 2014

Strax före påsk (när vi var i Spanien) kom Magasinets vårnummer ut. Eva och jag bidrog även denna gång med ett matreportage, tema vårkänslor. Jag kan säga att bland annat körvelsoppan var GRYMT god, prova den!
 
Så här ser det ut i tidningen, lika roligt varje gång att se bilderna i tryck:
 
 
 
 
 
 
(och ni kan läsa hela på nätet här, med alla recepten: Magasin Båstad våren 2014)
 
Här är bilderna till samtliga recept, i större format:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Mat & styling: Eva Petersén/Gladmage catering
 
Tack till Malens strandpensionat (länken verkar inte funka just nu), DesignHouse Stockholm och Bissa & Anders Segerson för lån av miljöer och produkter!
 
Nästa vecka ska vi fotografera för sommarnumret, håhå så skoj det ska bli!
 
Trevlig Valborg allihop,
 
/M
 
 
 

Kommentarer
Postat av: meta ottosson

Yammy!

2014-05-01 @ 19:49:00
Postat av: Anneli - A'la Foto

Jag älskar verkligen dina matbilder! De är så otroligt fulla med ljuvlig färg!! Riktigt vackert och man blir riktigt sugen! Du är så duktig!!

Svar: Tack tack TACK, Anneli! Jag blir verkligen SÅ himla glad! <3
Fotograf Mette Ottosson

2014-05-04 @ 03:31:27
URL: http://alafoto.se/blogg
Postat av: Rebecka A

Hej! Vill bara säga att det är en GLÄDJE att se färg så som du använder den. Älskar din stil och vill leva i varje bild. Tack för FÄRG!

Svar: Oh, tack SNÄLLA Rebecka, så jätteglad jag blir! Wow!
Fotograf Mette Ottosson

2014-05-05 @ 11:35:50
URL: http://www.mammabex.com
Postat av: Ingrid Bergman

ÅHÅ! Vad fint det ser ut i tidningen! Vilka mumsiga matbilder Mette! :)

Svar: Tack kära du!!!
Fotograf Mette Ottosson

2014-05-09 @ 16:31:18
URL: http://ingbergman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0