Lägesrapport!

God torsdag kära ni!
 
Vad händer hos fotografen i september? Lite av varje, kan man säga. Idag har Eva (Gladmage catering) och jag fotograferat mat igen, bilderna kommer i vinternumret av Magasin Båstad. Eva är min idol. Hon är grym på att laga snygg och god mat, och stylingen? F.a.n.t.a.s.t.i.s.k. Vi har verkligen superkul ihop.
 
 
I övrigt är det just nu massor av barn- och familjefotograferingar, igår var jag uppe på åsen i Koarp i närheten av Vallåsen, i tisdags var jag i Tyringe. Flera nya bokningar kom in på studs med erbjudandet i förra veckan - funderar du på att boka kan det vara en god idé att mejla genast!
 
På lördag är det bröllop, i Burensvik (Torekov) där jag fotograferade brudgummens syster när hon gifte sig för fem år sedan: Malin & Jimmy.
 
Och nästa vecka upphämtningsvecka. Sådana får jag lägga in då och då för att alls ha en chans att komma ikapp med sortering och redigering, och en och annan lunch/fika med försummade vänner tex Jenny, Maria & Stina, och så ska vi ha Lovely Weddings-träff.
 
Utöver det ska jag bara hinna måla fönsterkarmar, vänja mig vid ny medicin eftersom vi fortfarande inte fått bukt med mina svajiga nivåer (läs mer om sköldkörteln här och här), kolla ikapp Roomservice med MIJA KINNING på nätet (vilken lycka att upptäcka att min favoritinredare är i tv igen!), och läsa mina nyanlända ex av Good News Magazine (vilken himla bra idé med en goda nyheter-tidning).
 
Tjohej vad det går, skulle jag nog kunna sammanfatta det. Hehe. I love it!
 
Nu är det dags för kaffe och kolla igenom bilderna från igår och idag en första gång. Ha en bra torsdag mina vänner!
 
Yours truly ;-)
 
/M.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: eva petersén

Tack Mette! och du är sannerligen min idol! Dvs klubben för inbördes beundran! :-)
Otroligt nöjd med dagen!!!
Kram! E.

2013-09-19 @ 18:21:39
URL: http://gladmage.se
Postat av: Lotta Nilsson Persson

Wow! Läser ditt inlägg med ett leende och känner din livsglädje ända hit. Lycka är att må bra av livet och att kunna känna glädje över det.
Må så gott.
Kram Lotta

Svar: Tack Lotta, så roligt att det känns genom bloggen!
Fotograf Mette Ottosson

2013-09-19 @ 20:39:25
URL: http://lonipe.blogspot.com
Postat av: Ingrid Bergman

Åh, har ni plåtat mat nu igen!? Åh, vad mysigt! :)

Svar: Jajamänsan, och det blir bara mysigare och mysigare för varje gång! Måste du inte ha en extra praktik en gång till innan skolan slutar???
Fotograf Mette Ottosson

2013-09-19 @ 21:02:47
URL: http://ingy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0