Produktfotografering: Jenny Kåberg Metalldesign - handmade jewellery

Idag lanserar Jenny sin nya hemsida! Så himla bra och fin den blev! Och extra roligt för mig med alla bilder, förstås.
 
Kolla in hemsidan här: Jenny Kåberg Metalldesign - Jewellery & Metalwork
 
här är några av bilderna vi tagit på hennes kollektioner av ringar, armband, halsband. Allt är förstås handgjort och otroligt snyggt, om "halvpartiska" Mette får säga det själv. Hehe.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Nattis

Jättefina bilder! Gillar värmen i bilderna

Svar: Tack Nattis! Roligt att höra!
Fotograf Mette Ottosson

2013-09-13 @ 12:05:34
URL: http://www.nabo.se
Postat av: silversmed Jenny Kåberg

Sån tur jag har som har dig till vän och fotograf!!! Kan inte tacka dig nog för all support och inspiration.

Svar: TACK DETSAMMA!!! <3
Fotograf Mette Ottosson

2013-09-13 @ 12:59:37
URL: http://jennykaberg.com
Postat av: Eva

Läckra bilder och smycken! Gillar värmen i bilderna!

Svar: Tack Eva, roligt att höra! Hur går det själv med ditt projekt? :-)
Fotograf Mette Ottosson

2013-09-15 @ 23:04:16
URL: http://www.storalilla.se
Postat av: Tove

Synd att inte hemsidan funkar. Har försökt många gånger då jag tycker att hennes smycken är superfina. Bilderna är helt gudomliga. Så vackra!

Svar: Hej Tove! Tack! Roligt att du tycker om dem. Dock funkar hemsidan alldeles utmärkt, så jag vet inte om det är något annat som är fel? Jag dubbelkollade länken också och den är som den ska :-) Annars kan du prova att googla eller skriva in texten direkt: www.jennykaberg.com. Lycka till!
Fotograf Mette Ottosson

2013-09-29 @ 14:52:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0