Family story // familjefotografering : familjen Staszewski

070707 stod regnet som spön i backen, det var grått och dimmigt och man såg knappt handen framför sig. Hallå sommaren, skulle man kunnat ropa. Det vet jag, eftersom jag fotograferade Karolina och Barteks bröllopsbilder den dagen. Vi var på Hovs hallar där både juli och utsikten i vanliga fall är långa och ljuva... hehe. Nu spelar ju inte vädret någon större roll, för hujedamej så fint det var ändå!
 
 
 
Sedan dess har de fått först Adrian och sen Olivia - så goa ungar! Vi fotograferade i Rydebäck en sensommardag så strålande att vi knappt vågade tro vår tur. Det var verkligen superkul att träffa dem igen:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 Adrian, Bartek, Olivia och Karolina - augusti 2013 i Rydebäck
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: s p i n d e l t j e j e n

Wow wow och wow! :D

Svar: Glad, glad och GLAD blir jag! <3
Fotograf Mette Ottosson

2013-09-04 @ 16:10:10
URL: http://www.spindeltjejen.se
Postat av: Anonym

Åh, så fina bilder det blev! Du är bäst Mette! 😊/Karolina

Svar: TACK! Så glad jag blir Karolina! ;-D
Fotograf Mette Ottosson

2013-09-04 @ 19:09:24
Postat av: Vinnarlinda

Vilka härliga bilder!

Svar: Tack kära du!
Fotograf Mette Ottosson

2013-09-04 @ 20:30:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0