Mattelimattmatt

Jösses, vilka veckor, säger jag bara. Nu är jag helt slutkörd efter en heldag i södra Skåne, där jag fotograferat inredning. Även nästa vecka är fullspäckad, så nu är det dags att ta helg. Lite (mycket) schyssta räkor från världens bästa HemDeli och Idol, det blir en bra fredag. Och finbesök ska vi få i morgon, ♥♥♥ jippi!
 
Infarten till Thuleslund, i Vollsjö utanför Sjöbo:
 
(instagrambilder)
 
 
 
Och en av de (fem? sex?) enorma hallarna med massor av möbler, prylar, café, godis, tyger, mattor - you name it! Jag tror inte man behöver någon mer butik än den här för att inreda ett par tjog hem, hehe. Fantastiskt!
 
 
 
Trevlig helg mina vänner!
 
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0