En redig måndag

Ni vet en sån där där man vaknar med halsont, förkyld och har glömt mobilladdaren i Blekinge... Hehe. Hoppas ni själva har det bättre, jag återkommer när jag piggnat till!
 
Här några instagrambilder från den fullspäckade karlskronahelgen, som innehöll jobb x 2, lunch med vänner x 2, fika, spela Kinaschack och bo hos ♥ mamma ♥ som bakade mitt favoritbröd åt oss, kolla show med Babben, möbelhämtning på Hasslö och så lite mer fika med vänner på vägen hem. Och ja just det, kebabtallrik på Michel's för första gången på säkert tio år! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Krax, krax från fotografen,
 
/M
 
 

Kommentarer
Postat av: Meta Ottosson

Det finns vackrare bilder av Konserthusteatern, men knappast av mina bakande armar!

Svar: Kan jag väl aldrig tänka mig ;-)
Fotograf Mette Ottosson

2013-10-21 @ 14:24:43
Postat av: Gun

Härliga foton!

2013-10-21 @ 16:49:09
Postat av: Gun

"Vår Bäck"

Svar: Det är likt, men detta är mellan Saltö & Dragsö!
Fotograf Mette Ottosson

2013-10-21 @ 16:50:50
Postat av: Fru Wallin

Hallå där!!!
Låter som om du skulle ta och varva ner lite...Fast det verkar ju din kropp tala om för dig:-)
Var rädd om dig, hoppas vi ses snart

2013-10-21 @ 17:33:02
Postat av: Malin

Haha, kebabtallrik på Michels! :)

Svar: Jajamänsan! Det åt vi några stycken på 90-talet, kan man lugnt säga. Ungefär fyra i veckan, varje mån/ons/fre/lör natt vid halv tre-snåret. Hehe.
Fotograf Mette Ottosson


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0