Publicerat : Mette i Lokaltidningen (Röda tråden)

Oh, så roligt! Förra veckan var Lokaltidningens reporter Cecilia Ericson här och intervjuade mig för "Röda tråden" (den som blir intervjuad skickar sedan vidare en fråga till någon annan). Vi hade en härlig timme med fika, massor av snack och skratt. Och så tog hon jättefina bilder på mig - jag är supernöjd! Det vill faktiskt inte säga lite, den här fotografen är oftast inte den som älskar att stå framför kameran precis. Hehe.
 
Lokaltidningen Båstad får alla bjärebor i brevlådan idag, och den finns också på nätet här (vet dock inte hur länge den länken ligger kvar).
 
Här är i alla fall ett par instagrambilder, klicka på dem för större version!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lillian

Vad roligt!

2013-11-07 @ 20:29:59
URL: http://lilliansfoto.blogg.se
Postat av: Gun

Ett utmärkt porträtt både i text och bild!
Skulle gärna ha dessa foton av dig.
Kram

Svar: Tack Gun! Ja, jag får nog fråga Cecilia! ;-)
Fotograf Mette Ottosson

2013-11-10 @ 23:28:52
Postat av: Idas Foton

Grattis va skoj!! :)

Svar: Tack Ida! :-)
Fotograf Mette Ottosson

2013-11-11 @ 16:29:01
URL: http://idasfoton.se
Postat av: mr T

Duktis!!!!!!!!!!!!

Svar: Tack Mr T! :-)
Fotograf Mette Ottosson

2013-11-12 @ 01:04:58
Postat av: Anneli - A'la Foto

Åh vad intressant att läsa! Nu vet jag massor mer om dig! :O))

Svar: Roligt att du gillar, Anneli! Tack :-)
Fotograf Mette Ottosson

2013-11-20 @ 03:54:37
URL: http://alafoto.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0