It's all good

Nu var det flera dagar sedan jag bloggade, så jag hoppas ni håller koll på mig på Instagram där jag uppdaterar så gott som varje dag - flera gånger om. Det är så enkelt med telefonen, för bloggen behöver jag hinna sitta vid datorn, redigera bilder och dessutom TÄNKA på vad jag ska skriva - bara en sån sak!
 
Allt är i alla fall finfint hos fotografen, full rulle som ni förstår. I torsdags fotograferade jag Hallandsgården, ett jättemysigt strandboende i Mellbystrand som jag blir lite barndomssentimental av (gå barfota till havet, badrockar, spetsgardiner och någon våningssäng här och där) - bilder kommer så småningom.
 
I lördags var det bröllop i Helsingborg och idag har jag fotograferat i Butikerna på gården - Tant Grön och Elin & Arvid. Guuuuuu så fint där är och hur många fotomotiv som helst, kommer också snart.
 
Men - en glad tisdagskväll passar familjen A väldigt bra. En helt underbar och lite hjärterörande familj, så fina, så fina:
 
 
Ortön, Karlshamn, maj 2013
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Magdalena

Underbar bild! Vilken glädje!

Svar: Tack Magdalena, roligt att höra!
Fotograf Mette Ottosson

2013-05-29 @ 15:32:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0